arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۷۷۰۶۴
تاریخ انتشار: ۰۸ : ۱۵ - ۳۱ فروردين ۱۴۰۳

همتی: مردم همچنان در انتظار وعده برقراری گشت ارشاد مدیران، که قرار بود جایگزین گشت ارشاد شود، هستند، ولی به نسخه ارتقاء یافته آن تبدیل شد که البته نوری هم در آن دیده نمی‌شود

 عبدالناصر همتی رییس کل اسبق بانک مرکزی با انتشار ویدیویی از وعده‌های رئیسی در زمان انتخابات نوشت:  مردم همچنان در انتظار چنین دولت کارآمدی هستند. صادق در قول‌ها و اهل اقدام و عمل در مورد تورم، بورس، دلار، معیشت، سفره مردم ...! خصوصاً، در مورد وعده برقراری  گشت ارشاد مدیران، که قرار بود جایگزین گشت ارشاد کنند، ولی به نسخه ارتقاء یافته آن تبدیل شد که البته نوری هم در آن دیده نمی‌شود!
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 عبدالناصر همتی رییس کل اسبق بانک مرکزی با انتشار ویدیویی از وعده های رئیسی در زمان انتخابات نوشت: مردم همچنان در انتظار چنین دولت کارآمدی هستند.
 
وی در این باره نوشت: مردم همچنان در انتظار چنین دولت کارآمدی هستند. صادق در قول ها و اهل اقدام و عمل در مورد تورم، بورس، دلار، معیشت، سفره مردم ...!
 
خصوصاً، در مورد وعده برقراری  گشت ارشاد مدیران، که قرار بود جایگزین گشت ارشاد کنند، ولی به نسخه ارتقاء یافته آن تبدیل شد که البته نوری هم در آن دیده نمی شود!
نظرات بینندگان